Na sociálních sítích trávíme dny i noci. Zatímco někteří si stále hlídají čas, který stráví na sociálních sítích, jiní jsou naprosto ponořeni do chatování nebo surfování na internetu a nevnímají to, jak ten čas kolem nich běží. V případě, že se zajímáte o sociální sítě, pravděpodobně víte o všech trendech, které byly součástí našich životů vloni. Kupodivu se řada těchto trendů přenesla i do roku 2020, a tak si pojďme říct, kterých se tento výrok týká.
Sociální sítě během loňského roku investovali svůj čas k tomu, aby předvedly jisté novinky, jisté trendy, které se sice ne všem líbí, ale co už. Některé z nich byly rázem zrušeny a vše bylo navráceno do pořádku, prozraďme si však několik konkrétních trendů, které ve světě sociálních sítí zůstávají i po dobu letošního roku.
Lajky skončily
I když se to mnohým lidem nelíbí, konec lajků byl neodvratný a stalo se tak. Podle posledních statistik totiž viditelnost lajků měla negativní vliv na duševní zdraví jednotlivců. Jelikož tedy lajky byly pro uživatele škodlivé, nemůžeme se divit tomuto kroku. I když však lajky zmizely, pravdou je, že si je zase můžete zobrazit, a to pomocí doplňku, který Instagram vyvinul.
TikTok je trend
Mezi oblíbené sociální sítě se také dostal i TikTok, což je spíše platforma, která je založená na videu a která má obrovský potenciál i nadále růst. I když si člověk na první pohled řekne, že TikTok je naprostá hloupost, pravdou je, že se jedná o prostor, kde mohou influenceři neustále růst.
Odstartovaly nákupy prostřednictvím sociálních sítí
I internetové nakupování se musí neustále někam posouvat. Za poslední rok se internetové vyhledávání posunulo na ten bod, kdy odstartovaly nákupy prostřednictvím sociální sítě. Společnosti vytváří nyní pro své uživatele nákupní zážitek, a to ani nemusí opustit oblíbenou sociální síť. Podle posledních statistik i tento trend má nadále růst v letošním roce.