Vplyv sociálnych sietí na budovanie firemného imidžu

Vplyv sociálnych sietí na budovanie firemného imidžu

Sociálne siete sa v posledných rokoch stali neoddeliteľnou súčasťou marketingových stratégií mnohých firiem. S ich pomocou môžu spoločnosti budovať svoj imidž, komunikovať so zákazníkmi a zvyšovať povedomie o svojej značke. V digitálnom veku, kde sú informácie okamžite dostupné a reakcie sa šíria rýchlosťou svetla, zohrávajú sociálne siete kľúčovú úlohu v tom, ako je firma vnímaná verejnosťou. Ako teda efektívne využívať sociálne siete na budovanie firemného imidžu a aké stratégie zvoliť? Tip: Franchising môže využiť silu…

Číst dále

Jak a proč dělat průzkum spokojenosti zaměstnanců?

Jak a proč dělat průzkum spokojenosti zaměstnanců?

Spokojený zaměstnanec rovná se výkonný zaměstnanec. Možná si myslíte, že když bude někdo ve vaší firmě nespokojený, donese se to k vám. Případně se k vám už nějaké dílčí informace dostaly, ale rozhodli jste se je neřešit. A pak si překvapeně čtete negativní recenze, které zbytečně odrazují další (a třeba i skvělé) uchazeče o zaměstnání. Lidé totiž při výběru zaměstnání k firemní zkušenosti ostatních přihlížejí víc než kdy dřív. Jak tedy správně dělat průzkum spokojenosti…

Číst dále

Investiční skupina Davida Rusňáka staví logistické haly ve Wroclavi s významným evropským developerem Frontier

Investiční skupina Davida Rusňáka staví logistické haly ve Wroclavi s významným evropským developerem Frontier

Rusňákova investiční skupina DRFG započala strategickou investiční spolupráci s anglicko-polským developerem Frontier Estates. Ten se již dvacet let zaměřuje na výstavbu komerčních nemovitostí napříč celou Evropou. Obsahem této spolupráce je společné financování a development SBU nemovitostí v hlavních obchodních oblastech v sousedním Polsku. Skupina tak pokračuje v úspěšné expanzi ve sféře investičních spoluprací v oblasti developmentu. V současnosti probíhá výstavba prvního projektu ve Wroclavi o velikosti přibližně 10 000 m² pronajímatelné plochy rozdělených do dvanácti…

Číst dále

Reklama levně nebo nejlépe zadarmo? 

Reklama levně nebo nejlépe zadarmo? 

Začínáte podnikat a potřebujete získat nové zákazníky? Váš rozpočet je omezen na minimum? Nezoufejte i tak můžete vyrobit vhodnou reklamu, která vám přitáhne nové klienty.  Buďte vidět  Internet je základním kamenem, kde byste měli být vidět. Zadejte své nabídky do nejrůznějších databází a vyhledávačů. Jedním z těch nejoblíbenějších jsou firmy.cz, kde je základní varianta zadání zdarma. Jistě naleznete spoustu dalších.  Základem vašeho podnikání by měli být alespoň jednoduché webové stránky. I naprostý laik si může dnes…

Číst dále

Co je to takzvaný remarketing?

Co je to takzvaný remarketing?

Spustili jste nedávno svou první PPC kampaň a nyní ze všech stran slýcháte, že je nutné provést takzvaný remarketing, aby byl rozpočet maximálně využitý. Možná jen slovu „remarketing” nerozumíte, ale je to základní pojem, který se s PPC reklamou pojí. Pojďme si ho proto definovat a objasnit, ať skutečně vytěžíme z probíhající reklamní kampaně maximum.  Už to není o tom, jak dostat návštěvníky na web V rámci svých reklamních kampaní ze všeho nejdříve řešíte to,…

Číst dále

Nadměrné přemýšlení škodí. Jak ho zastavit? 

Nadměrné přemýšlení škodí. Jak ho zastavit? 

Zejména jedinci, kteří se pyšní silnou stránkou „intelektuální” mají tendenci nad vším neustále přemýšlet místo toho, aby nechali věci jen tak plynout, pokud je navíc už nemohou ovlivnit. Zpravidla se přemýšlí nad nejrůznějšími problémy, kterých máme všichni habaděj. Mnohé však nejsou tak velké, abychom nad nimi přemýšleli tak moc, že nám to bude komplikovat život. Pokud však trpíte takzvaným nadměrným přemýšlením, velmi často si tím pádem život komplikujete sami.   Netrpíte overthinkingem?  Přemýšlet nad věcmi…

Číst dále

Marketing a jeho oblasti, aneb vyznejte se v propagaci společnosti

Marketing a jeho oblasti, aneb vyznejte se v propagaci společnosti

Marketing není pojem neznámý. Naopak. Dnes je to něco, bez čeho se neobejde žádná společnost. Je to prostředek, díky kterému vyhrajete konkurenční boje. Ať už nakonec vsadíte na PPC reklamy nebo jinou formu propagace, mějte na paměti, v jaké konkrétní oblasti se reklama spouští. Marketing má totiž různé cíle a je důležité vědět, v jaké oblasti spouštíme jeho realizaci.   Analytické a výzkumné  V případě, že spouštíte marketing v analytické a výzkumné oblasti, budete zkoumat zákazníkovo…

Číst dále

Účinné tipy, jak říkat NE 

Účinné tipy, jak říkat NE 

Už jste někdy slyšeli o tom, že říkat na všechno ANO se zrovna nevyplácí? Člověk na základě jednoho jediného slova může dojít až na své hluboké dno. V podnikání si tímto jediným slovíčkem zakládáme například na vyhoření, což není zrovna pozitivní. Proto by každý jeden člověk měl vědět, jak odmítnout i velmi lukrativní a sympatické zakázky, které nám přijdou do cesty. Samozřejmě v případě, že s nimi vůbec nerezonuje.   Zapomeňte na pocit viny  Důvodem,…

Číst dále

Zajímavosti o impériu Křetínského, aneb co jste o jednom z nejbohatších Čechů nevěděli 

Zajímavosti o impériu Křetínského, aneb co jste o jednom z nejbohatších Čechů nevěděli 

Stejně jako se vytváří seznam nejbohatších lidí na světě, existuje také seznam nejbohatších Čechů. Mezi nimi se nachází i Daniel Křetínský, který vlastní například holding EPH. Na základě posledních zveřejněných výsledků můžeme konstatovat, že se mu skutečně daří a že skutečně drží jednu z největších finančních skupin u nás. Holding za poslední rok vydělal rekordní sumu, výsledky ostatně byly podpořené hlavně výrobou elektřiny a zdražujícími se komoditami, mezi něž patřil i zemní plyn.   Měnící…

Číst dále

Podnikatelé mají novou povinnost, a to klást větší důraz na BOZP 

Podnikatelé mají novou povinnost, a to klást větší důraz na BOZP 

I když je koronavirová krize tím posledním, co se v současné době řeší, je pravdou, že z poznatků, které se v rámci této éry utržily, se těží dodnes. Zejména není tajemstvím, že podnikatelé si museli zvyknout na nový způsob práce a také nová pravidla hry, která nastoupila. Jejich pozornost se musí hnout především směrem bezpečnosti práce a dodržování hygienických opatření, s čímž však mnozí před úderem koronaviru měli velký problém.   Mnohá odvětví čelí i…

Číst dále
1 2 3 10