O tom, že je sociální síť Facebook jeden velký byznys, o tom není pochyb. V současné době se jedná o největší a zároveň nejznámější sociální síť vůbec, která pod svými křídly má další, jiné sociální sítě, které jen zvyšují zisky společnosti Facebook. V případě, že patříte k lidem, kteří využívají sociální síť Facebook, máme pro vás několik novinek. Tou hlavní novinkou je fakt, že Facebook chystá největší změny za posledních patnáct let. Celá aplikace se má přebarvit na bílo, upřednostnit se mají komunity.
Možná k vám už změny zavítaly, k někomu se zatím nedostaly. Nové změny jsou pro Facebook velice významné, vždyť se jedná o největší změny za posledních patnáct let.
Jaké jsou konkrétní změny sociální sítě?
Ke konkrétním změnám patří hlavně zásadní redesign uživatelského prostředí, což už mnozí lidé jistě postřehli. Aplikace se předělala na celobílou aplikaci. Ke změnám také patří prioritizace skupin či komunit, i když je to na úkor přehlceného a reklamami nabitého feedu.
Zaměřme se však nejdříve na design, aplikace je najednou bílá, jen ikonická barva je v názvu. Modré lišty už nejsou dominantní, naopak jsou v novém vhledu vyzdviženy převážně tenké linky a minimalisticky rozložené sekce.
Skupiny jsou preferovanější
Jak již také bylo zmíněno, sociální síť upřednostnila skupiny před placenými příspěvky. Důvodem toho bylo zjištění, že lidé do skupin na Facebooku opravdu chodí, opravdu je navštěvují. Z průzkumů vyplývá, že desítky milionů aktivních skupin navštíví až 400 milionů uživatelů. Právě díky tomuto zjištění se skupiny staly preferovanější přes sponzorovanými příspěvky, které se většinou přejížděly.
Přepracovala se mimo jiné i sekce pro události, zájemcům se mají nabízet relevantnější místa konání různých akcí, důraz se klade na lokalitu a případné zájemce z řad přátel.